یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

سلام مامان ! ... من بدنیا اومدم

پایان انتظار : ...

1392/12/12 9:21
نویسنده : مامانی
126 بازدید
اشتراک گذاری

****سوره انشقاق****

*ای انسان البته با هر رنج و مشقت در راه طاعت و عبادت حق بکوش که عاقبت حضور پروردگار خود می روی(۶)


دیگه چیزی نمونده طاقت بیار دخترکم یکشنبه هفته دیگه تو بغلمی در حال شیر خوردن ایشالاااااااااا

هر روز دارم سوره انشقاق رو میخونم میخوام تعدادش رو بیشتر کنم تا خدا کمکم کنه بتونم زایمان راحتی داشته

باشم میخوام تا دم در بهشت برم اما هنوز زوده باید پیشت بمونم و بزرگت کنم .این هفته دارم کارای خونه رو انجام

میدم کمی هم پیاده روی میکنم با  بابایی هر هفته میریم بیرون کباب میخوریم که تپلی تر بشی .تنت سالم باشه

مریض نشی . دو شب پیش رفتیم طرقبه بستنی میوه ای خوردیم همون جایی که قبل عقدمون رفتیم و حتی در

دوران عقد و متاهلی خیلی زود گذشت دیگه داریم 3 تا میشیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)