یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

سلام مامان ! ... من بدنیا اومدم

آخرین زمستون دو تایی = اولین بهار سه تایی : ...

1392/12/4 11:59
نویسنده : مامانی
148 بازدید
اشتراک گذاری

***

کم کم داری تشریف فرما میشی دخترکم


چند روزی بود دنده سمت چپم به شدت درد میکرد چنان موقع نشستن و خوابیدن و پهلو به پهلو شدن و دست شویی رفتن و خلاصه هر کاری اذیت بودم که جیغم میرفت هوااااااااا هیچ چاره ای هم نداشتم شما رشد کردی جا واسه ما نزاشتی ماشالا خوب خودتو توی دل ما جا کردی .... کلا راحتی مامان جان نه؟ عزیز میخواست منو ببره پیش شکسته بند که خیلی میترسیدم گفتم 9 ماه صبر کردم این یه هفته هم روش ......

وزنت تو 36 هفتگی 3 کیلو بود موندم طبیعی رو انتخاب کنم یا سزارین ؟ واقعا سخته منم که اصلا تحمل درد ندارم به اندازه کافی تو این مدت درد کشیدم

ایشالا همه چی به خوبی و خوشی تموم بشه

ساک خودمو خودتو به کمک بابایی بستم اون جوراب کوچولوتو بابایی برداشته بود میگفت فکر کن این یه انگشت جوراب بو بگیره بعد هر هر میخندید

خیلی خاصه دیگه لباسات کوچمولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)