یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

سلام مامان ! ... من بدنیا اومدم

سال 93 سه نفر میشیم : ...

1392/12/13 10:30
نویسنده : مامانی
198 بازدید
اشتراک گذاری

***

داریم کم کم به روزای آخر نزدیک میشیم کوچولوی قشنگم تو هم جات تنگ شده شرمنده مامانی


دیشب با آقای پدر رفتیم آخرین پیتزای دو نفره مون رو خوردیم کجا؟ پیتزا کج کلاه خان ....

همونجا که کلی خاطره های قشنگ با بابایی داریم چه از قبل عقدمون چه دوران نامزدی و تاهل و بارداری خیلی

چسبید بابایی همیشه یه برش آخر رو میزاره واسه من ...یعنی واسه تو دیگهههههههه قربونت برم ناناسم

هنوز واسه اسمت دو دلم موندم چیکار کنم هر کی یه چیزی میگه نمیشه خودت بیای به خوابم بگی چی میخوای

این قده ترش میکنم معدم میسوزه راه گلوم زخم شده دیگه خیلی معدم کوچیکه هضم نمیشه غذاهام خفم میکنه

مامانی قول بده طبیعی بدنیا بیای آبرومو نبری ها رو سفیدم کنی جلو خانواده خودمو بابایی تو هم باید کمکم کنی

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)