یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

سلام مامان ! ... من بدنیا اومدم

شیره جون یا شیره بادوم : ...

1393/3/2 10:5
نویسنده : مامانی
272 بازدید
اشتراک گذاری

***

 شیره ی جان میدهمت نوش کنی
کاش میدانستی غم تنهایی وشیدایی و بی بال شدن


بیت اول معنای خاصی نداشت خخخخخ

 

چند روزه دارم بهت شیره بادوم میدم از 3 تا شروع کردم تا الان که 10 تا شده با نبات شیرین میکنم تو شیشه میریزم و عینهو چی میخوری فسقلی . نمیدونم کدومشو بیشتر دوست داری شیر من؟ یا شیره بادوم راستشو بگو فسقلی

 

خیلی شیرین بازی درنیار قورتت میدم هاااااااا

صبح ها که سرخوشی خیلی میخندی به درو دیوار هم میخندی . دیروز مادر جون اومده بود خونمون با خاله و دایی حسابی بازی کردی و خسته شدی

چه خبره این قدر نم میزنی مادرجان فکر دستای منم بکن

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان نيكا
13 خرداد 93 22:38
Salam azizam, khobi? Dokhtare goleton khobe? Bebakhshid ye soali dashtam mishe behem begin shire badom che jori doorost mikonid??? Kheili kheili mamnoon