یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

سلام مامان ! ... من بدنیا اومدم

دلتنگی : ...

1393/3/2 9:59
نویسنده : مامانی
180 بازدید
اشتراک گذاری

***

گاهی وقتی میگویم " حالم خوبه "دوست دارم کسی در چشمانم نگاه کند و بگوید

" راستشو بگو "


دلم تنگ شده واسه بابایی با اودن تو خیلی بخاطر مشغله های کاری و فکری از هم دور شدیم دلم واسه جفتمون میسوزه حالا تو تنهایی اگه یه کوچولوی دیگه به جمعمون اضافه بشه نمیدونم چی میشه مطمئنن بهتر نمیشه باید خیلی سعی خودمو بکنم تا افراط و تفریط نشه

 

 

با وجود دوست داشتنت هم من هم بابا حسین دلمون میخواد بیشتر برای هم وقت بزاریم اما آخرشم تا وقت گیر میاریم میایم سمت تو و دلبری های تو

پسندها (4)

نظرات (1)

خاله عاطی
18 خرداد 93 10:54
$$$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**'____________**'$$***,, ____,;'*___'_.*__________________*___ '*,, ,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,, سلام کوچولو چقد شما نازی ب منم سربزن