یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

سلام مامان ! ... من بدنیا اومدم

هر چی بده خوشمزه ست : ...

1392/7/20 18:44
نویسنده : مامانی
175 بازدید
اشتراک گذاری



***

تو این دنیا همه چی برعکسه یکیش همین خوراکی های خوشمزه که بسیار مضر هستن مثل این




اینجارو ببین یه وقت فکر نکنی من خودمو تحویل میگیرم ها در اصل دارم تورو تحویل میگیرم 

اینم پیراشگی خوشمزه که دلت میخواست با کلی سس تند خوردم ناناسم

دیشب با عمه اینا رفتیم سینما فیلم بخاطر پونه رو دیدیم خیلی قشنگ بود بعدم رفتیم پیتزا خوردیم همش خدا خدا میکردم بابایی سیب زمینی سرخ کرده و سالاد ماکارونی بخوره که جلو اشتهاشو بگیره من بیشتر پیتزا بخورم آخه پیتزامون دو نفره بود اما باباییت که اینو از چشمای خوند خودش زودتر کنار کشید و گفت با عجله نخور بقیش مال تو منم گفتم نه بابا این حرفا چیه مال یسنا جونمه خخخخخخخخخ نترس سوسیس کالباس که نداشت مضر باشه گوشت و قارچ بود مادرررررررر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)