یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

سلام مامان ! ... من بدنیا اومدم

لالایی شبانه : ...

1392/7/17 17:55
نویسنده : مامانی
202 بازدید
اشتراک گذاری


***

یکی از خاله های وبلاگی که تازه عروس شده یه لالایی زیبا بهت هدیه کرده برات مینویسم نازگلم

اسم خاله جونت سیده زهراست



لالا لالا لالایِ من گلِ باغِ خدای من
لالا نازک بدن لالا عصای دست من لالا
لالا دردونه ام لالا چراغ خونه ام لالا
لالا خورشید من لالا گل امید من لالا
لالا خورشیدکم لالا قشنگ و کوچکم لالا
لالا لالا گل مریم تو رو هر شب دعا کردم
لالا لالا گل نعنا خدا هرگز نمی ذاره تورو تنها
لالا لالا گل یاسم تویی تمومِ احساسم
لالا لالا گل پونه عزیزِ یکی یکدونه
لالا در دونه ی مامان گل یکدونه ی مامان
لالا لالا گل پسته گلم آروم چشماشو بسته
لالا لالا گل سنگ الهی هرگز نشی تو دلتنگ
لالا لالا پاییزو بهارم گلِ همیشه ی روزگارم
لالا لالا گل نرگس نشی غمگین گلم هرگز
لالا لالا گل مریم ببند چشماتو آروم و نم نم
لالا لالا گلم باشی همیشه همدمم باشی
لالا لالا لالای من گلِ باغ خدای من 

خوب بخوابی نازگلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)