یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

سلام مامان ! ... من بدنیا اومدم

اولین قهقهه : ...

1393/3/28 13:35
نویسنده : مامانی
319 بازدید
اشتراک گذاری

***

هیچی تو این دنیا برام شیرین تر از صدای قهقهه تو نیست باور کن ...

داشتم باهات حرف میزدم دستمم به صورتت میکشیدم یهو با صدای بلند خندیدی چه صوت جالبی داره خندت الهی قربونتتتتتتتتت برم مادررررررررررر بازم برام بخند .....

جالب اینجاست که صدای گریه هاتم خوردنیه وقتی گشنت میشه و چونت میلرزه ووووووی میخوام گازت بگیرم ..

امروز عزیز جونت از کربلا میاد خیلی دلتون واسه هم تنگ شده مطمئنم . امروز آرایشگاهم میخوام برم و تورو بزارم خونه عمه جونی خیلی دلم میسوزه برات چون باید بهت شیرخشک بدن اگه گشنت بشه تازه دلمم میجوشه یه جا تنهات بزارم خودم نباشم پیشت . توروخدا منو ببخش مامانی دلم پوسیده میخوام یه تنوعی بدم وگرنه یه سالو خورده ای نرفتم رنگ کنم اینم روش .

پسندها (8)

نظرات (1)

ماماني نيكا
28 خرداد 93 14:00
Aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam