یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

سلام مامان ! ... من بدنیا اومدم

سال اسب : ...

1393/1/1 13:19
نویسنده : مامانی
173 بازدید
اشتراک گذاری
***
لحظه ای که سال تحویل می شه ، تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی !
کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه . . .

 


اسب اصیل هیچ گاه به دیگر اسب ها در طی مسابقه نگاه نمی کند

بلکه تمام توجه خود را روی سریع تر دویدن معطوف می کند . . .

 

به طرز فجیعی اذیت شدم 5 روز اول سینه رو قبول نمیکردی به هر ترفندی بود با شیر دوش میدوشیدم و با قاشق بهت میدادیم که محروم نشی از آغوز .و شیردوش برقی و رابط سینه و همه چی رو امتحان کردم تا بالاخره بردیمت پیش دکتر شیخانی تا شیرخشکیت کنم ولی نذاشت گفت اون دنیا یقه منو میگیره بچت که مادرم شیر داشت چرا منو شیرخشکی کردی؟

خلاصه الان خوب شدی و از دوتا سینه شیر میخوری زبل خانوم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)