یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

سلام مامان ! ... من بدنیا اومدم

ماهگرد هشتم : ...

1392/11/26 21:21
نویسنده : مامانی
174 بازدید
اشتراک گذاری

***

زن شاد زنی نیست که هیچگونه نگرانی ندارد .زن شاد زنی است که نگرانی دارد ولی نمیگذارد نگرانی ها او را شکست دهند .


این ماه هم به خیر و خوشی گذشت فقط وارد ماه نه که شدم حسابی سنگینم و درد دارم خوابیدنم سخته .ترش میکنم. راحت نمیتونم غلت بزنم. خیلی زود گشنم میشه.یکمی هم عصبی شدم

اتاقت چیده شده فقط مونده عکساشو بزارم مامانی. یه کلیپ هست روند رشد جنین رو نشون میده امروز دیدمش کلی قربون صدقت رفتم تو هم تکون میخوردی فدات شم .

دیگه دلم میخواد زودتر بیای خسته شدم هی وزنم داره میره بالاتر .فکر میکنم مسئولیتم زیاد میشه و محدود میشم اما بابایی کلی دلداریم میده کههمه چی به روال عادیش برمیگرده .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)