یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

سلام مامان ! ... من بدنیا اومدم

دوباره خوابتو دیدم :...

1392/11/5 19:42
نویسنده : مامانی
161 بازدید
اشتراک گذاری

***

اگر در خواب  ببیندفرزند دختری دارد و به او شیر می دهد یعنی خرمی و نعمت براوافزون می شودبه میزان شیری که به بچه دخترش داده (در بیداری چنین بچه ای نداشته باشد)


وای عجیبه قبل خواب ازت پرسیدم مامانی از اسمت راضی هستی ؟ تو خواب بهم بگو آخه خیلی مردد بودم

باورت نمیشه دقیقا تو نوزادی به حرف اومدی و گفتی مامان : معنی اسمم چی میشه ؟ منم گفتم یعنی بسیار عبادت کننده خدا . گفتی پس من همین اسمو دوست دارم . بعدم یه سینم شیرکاکائو داشت یکی دیگش شیر معمولی هههههههه خنده داره نه؟ و تو فقط شیر کاکائو رو میخوردی عین خودم عاشق شیر کاکا هستی نفسم .

دلم بزرگیتو میخواد تا باهات درد و دل کنم . دلم کوچیکی تو میخواد تا باهات بازی کنم . دلم همه چی میخواد در عین حال میترسم از اینکه مادر شدن سخت باشه و من به خوبی از عهدش برنیام . بابایی که خیلی منو دلداری میده میگه توکل کن به خدا خودش همه چیو درست میکنه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)