یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

سلام مامان ! ... من بدنیا اومدم

تیکه کلام ها : ...

1393/5/24 12:53
نویسنده : مامانی
332 بازدید
اشتراک گذاری

***

هرکی تو فامیل یه چیزی بهت میگه یه شعری برات میخونه مینویسم تا برات بمونه

 

بابا بزرگت میگه : دختر بابا ... مادر بابا

بابات میگه : جانوم جانوم باباجان ... جیگر جانوم بابا جان

خودم میگم : جیگر من عسل من نفس من دخترک دمساز من

عزیز جون میگه: آی پیر شی ننه پیر شی همزاد زن میر شی یک نون بخوری سیر شی

عمه جون میگه : عمه به قربونش بره فدای اون جونش بشه

همه اینا با شعر خونده میشه حالا بزرگتر که بشی برات میخونم

دیشب همشون اینجا بودن و به قدری باهات بازی کردن که نا نداشتی شیر بخوری حسابی بهت رسیده بودن فقط عاشق راه رفتنی یکی بغلت کنه و راه ببرت

پسندها (1)

نظرات (2)

fatima
26 مرداد 93 11:39
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن. خیلی خوشحالم می کنی اگه بیای...... منتظرتم نظر یادت نره..........
بانو
7 آبان 93 15:58
ای جونم بچت فرشتس خیلی خواستنیه خوشحال میشم بهم سر بزنی نقاشی هامو ببینی