یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

سلام مامان ! ... من بدنیا اومدم

شاید مادر بدی ام : ...

1393/10/22 19:10
نویسنده : مامانی
536 بازدید
اشتراک گذاری

***

کاش یه چیزی مثل دماسنج بود که معیار خوبی و بدیه مادر رو میسنجید تا من این همه استرس نداشته باشم

حاج خانوم یسنا ایشالا اسفند میره مکه

تولدت مبارک بابا

یه روز خونه ی عزیز دهه اول محرم

عکس العملت نسبت به لباس نو

باید هرچه سریع تر دکمه ای پاپیونی چیزی ازش بکنی تا دلت خنک بشه

تو کارت واکسن قدت با پسرا یکیه

قد و بالای تو رعنا رو بنازم

داش منشی کلاااااااا یه لنگ کم داری

هر صبح کارم اینه که فکر غذات باشم اصلا دلم نمیخواد سهل انگاری کنم یعنی هر روز باید غذای جدید بخوری باز یه غذا واسه صبحانه فردات باید درست کنم تا صبح غذات گرم باشه راحت از گلوت پایین بره ولی هرچی بیشتر سعی میکنم تو بدتر بدغذا میشی به هزار و یک نیرنگ باید دنبالت بدوم تا یه لقمه از گلوت بره پایین نمیدونم چرا اینجوری میکنی نون خالی و سرلاک بهتر میخوری تا غذای مقوی

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

ღآرمیتا و آنیتا ღ
22 دی 93 19:42
سلام وبتون خیلی عالیه من لینکتون کردم لطفا شما هم بکنید. راستی به منم سربزنید . یسنا جون هم ببوسید ماشاالله به این دختر ناز
محمد
23 دی 93 23:07
به ما هم سر بزن. با مطلب "طرز تهیه شکلات مغزدار با میوه های خشک" بروز شدم ... منتظرتونم
محمد
28 دی 93 8:54
سلام، آپم آپم آپم با مطلب "راهکارهایی جهانی برای لاغر شدن" بروزم ... منتظرتونم.
ارغنون
7 بهمن 93 8:25
اين حرفا چيه عزيزم. معلومه كه تو مادر خوبي هستي. همين كه انقدر براي گل دخترت زحمت ميكشي و سعي ميكني مواظبش باشي و انقدر دوستش داري، يعني بهترين مادر دنيا براي دخترت هستي.
ارغنون
7 بهمن 93 8:31
خاله قربون اون چادر سركردنش واقعا مثل حاج خانومها شده. قربون اون لپاي بامزه اش. هزار ماشالله به قدش. داش مشتي رو ببين چقدر خوردنيه راستي تولد آقاتون هم مبارك. مي بينم كه حسابي براي تولد آقا تركوندي