یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 22 روز سن داره

سلام مامان ! ... من بدنیا اومدم

ماهگرد هفتم مبارک : ...

1393/7/18 12:33
نویسنده : مامانی
613 بازدید
اشتراک گذاری

***

دیگه دخترم داره خانومی میشه واسه خودش

صبح که از خواب پا میشی یه ساعت زیر پتویی کلا میونه خوبی با سرما نداری

اینم خانوم شمالی ما من تو را تی قربات

تی بلا می سر

جیگر من نفس من داره به من نگاه میکنه که پاشو منو راه ببر نمیخواد اینارو ثبت کنی مامان تنبل الان مهم منم نه اینا

هی چه زمان زود میگذره الان سختیش کمتره زود داره میگذره اوایل واقعا پدر درار بود

امروز مولودی دعوتیم با دختری میریم

آقای پدر امشب در مغازشون به مردم شیرکاکائو و کیک میدن یعنی واسه همه ی اعیاد یه چیزی میدن کام مردم شیرین شه خدا قبول کنه

دختری غذا خیلی دوس داره دست هرکی چیزی ببینه دهنشو باز و بسته میکنه آدم کوفتش میشه چیزی بخوره

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی
22 مهر 93 13:51
ماشالله 6ماهگی قدو وزنش چطور بود؟ راستی رمز اون وبتو گم کردم.
ارغنون
29 مهر 93 10:40
واي خاله قربون اين دختر شمالي خوشگل!!! چقدر بامزه و خوردني شده!!!